مهاجرت به فرانسه

مهاجرت به کشور فرانسه یکی از بهترین موقعیت ها برای زندگی در یک کشور اروپایی میباشد که در لیگال اپلای به ان خواهیم پرداخت پس حتما با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری راجب این کشور و مهاجرت به کشور فرانسه بدست بیاوریم

مهاجرت به فرانسه

برای مهاجرت به فرانسه با ما تماس بگیرید

۵/۵

شرایط مهاجرت به فرانسه

یکی از کشورهای زیبا و خاص اروپایی فرانسه است که در سال های اخیر، به خصوص پس از پایان جنگ جهانی دوم پیشرفت فوق العاده ای کرده است و همین موضوع سبب گشته تا این شهر محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم دنیا پیدا کند و هر سال افراد زیادی با هدف های مختلف ویزای فرانسه را دریافت نمایند و وارد خاک این کشور شوند.

پیشرفت چشمگیر کشور فرانسه، به خصوص در بحث اقتصادی باعث افزایش محبوبیت این کشور در بین مهاجران شده است و اکثر مهاجران آفریقایی به دلیل تسلطی که به زبان فرانسوی دارند، این کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند.

فرانسه در ایران نیز دارای محبوبیت بسیار زیادی است و شاهد مهاجرت صدها نفر از ایران به این کشور در طول سال هستیم.

 دانشگاه های فرانسه دارای رتبه بین المللی بسیار خوبی می باشد بطوریکه افراد زیادی همه ساله با هدف تحصیل در فرانسه، وارد این کشور می شوند. اگر قصد مهاجرت به فرانسه را دارید، حتما مقاله زندگی در فرانسه را مطالعه نمایید. در این مطلب قصد داریم تا شما را با مهاجرت به فرانسه آشنا کرده و در رابطه با آن توضیحاتی را ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید تا نگاهی به کشور زیبای فرانسه بیاندازیم و روش مهاجرت به آن را توضیح دهیم. اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد که قصد مهاجرت دارند ولی نمی دانند از چه طریقی اقدام کنند، دچار سردرگمی هستید، با تیم متخصص ما در لیگال اپلای ۸۸۲۸۸۲۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

معرفی کشور فرانسه

در وهله اول اگر بخواهیم کشور فرانسه را به شما معرفی کنیم باید گفت که این کشور در غرب اروپا واقع شده است و نکته مهم این است که فرانسه دارای قلمرو ها و مستعمرات بسیار زیادی در آن سوی آب ها، به خصوص در قاره افریقا است.

کشور فرانسه در دوران کشورگشایی ناپلئون بخش بسیار زیادی از قاره آفریقا را در اختیار داشت و امروزه نیز این کشورها مستعمره های فرهنگی فرانسه به حساب می آیند.

پایتخت فرانسه شهر زیبای پاریس بوده و زبان رسمی این کشور فرانسوی است. مساحت کل فرانسه ۶۴۰ هزار و ۶۷۹ کیلومتر مربع بوده و جمعیت آن ۶۶ میلیون نفر است. تراکم جمعیت در این کشور ۱۱۸ نفر به ازاء هر کیلومتر مربع است.

رشد اقتصادی فرانسه باعث شده تا بر اساس تولید ناخالص داخلی این کشور در رتبه دهم دنیا قرار بگیرد و سرانه کل تولید ناخالص داخلی این کشور نیز به نحوی باشد که فرانسه در رتبه بیست و ششم دنیا باشد.

مهاجرت به فرانسه

سوالی دارید؟

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۸۸۲۸۸۲۰۰

شماره تماس

راه های مهاجرت به فرانسه

اگر قصد مهاجرت به کشور زیبای فرانسه را دارید، باید به این نکته توجه داشته باشید که در حال حاضر راه ها و روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید از این طریق به این کشور مهاجرت کرده و اقامت فرانسه را بدست بیاورید. یکی از پرطرفدارترین روش های مهاجرتی، مهاجرت از طریق تحصیل می باشد، تحصیل در فرانسه، به دلیل رنکینگ بالای دانشگاه های فرانسه، بسیار مورد استقبال دانشجویان می باشد.

 از مهم ترین راه هایی که می توانید از طریق آن وارد خاک فرانسه شده و اقامت دائمی این کشور را بدست بیاورید، می توان به مهاجرت از طریق کار، مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق تولد و مهاجرت از طریق پناهندگی اشاره کرد.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که هر یک از این روش های مهاجرت دارای شرایط خاصی است و افرادی که قصد مهاجرت کردن به فرانسه را دارند باید متناسب با ویژگی ها و وضعیت خود بهترین روش را انتخاب کرده و فرایند مهاجرت را طی کنند. بهتر است قبل از مهاجرت، با شرایط زندگی در فرانسه آشنا شوید.

سرمایه گذاری در فرانسه

یکی از روش هایی که به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید از طریق آن به کشور زیبای فرانسه مهاجرت کرده و در این کشور ساکن شوید، مهاجرت  سرمایه گذاری و وارد کردن پول به خاک فرانسه است.

 در طول سال افراد بسیار زیادی از این طریق اقدام به ثبت شرکت در فرانسه کرده و مراحل مهاجرت به این کشور را طی می کنند و شما نیز می توانید در صورت داشتن پیش نیازهای لازم از این طریق اقدام به مهاجرت به کشور زیبا و خاص فرانسه کنید.

رشد اقتصادی، ریسک پایین سرمایه گذاری و… سبب گشته تا فرانسه مورد توجه سرمایه گذاران خارجی مورد توجه قرار بگیرد.

به منظور دریافت اقامت دائم در کشور فرانسه از طریق پناهندگی می توانید از دو روش ثبت شرکت و استفاده از قانون خود حمایتی استفاده کنید.

ثبت شرکت در فرانسه

 شما می توانید با ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کشور فرانسه سرمایه گذاری کنید. برای ثبت شرکت در فرانسه نیاز به دو نفر سهامدار است. البته موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای ثبت شرکت در فرانسه سرمایه خاصی تعیین نشده و با توجه به بیزینس پلنی که توسط شما ارائه می شود، ممکن است این مبلغ تغییر کند.

 نکته مهمی که باید بدانید این است که اکثر بیزینس پلن هایی که در کشور فرانسه تایید می شوند، متناسب با بازار فرانسه بوده و به نحوی هستند که نشان دهنده دانش کامل از وضعیت بازار این کشور است و افرادی که تا به حال در فرانسه زندگی نکرده اند عموما در هنگام نوشتن این بیزینس پلن دچار مشکل شده و طرح های تجاری آن ها از سوی دولت فرانسه رد می شود.

در صورت تایید شدن بیزینس پلن، برای شما ویزای یک ساله صادر می شود، این ویزا قابل تمدید بوده و بعد از گذشت سه سال در صورتی که فعالیت شما در کشور فرانسه رضایت بخش باشد و رزومه خوبی نیز به دست بیاورید، می توانید برای دریافت اقامت دائم اقدام کنید.

مهاجرت از طریق قانون خود حمایتی

روش دیگری که می توانید از این طریق به فرانسه مهاجرت کنید آن است که شما باید به دولت فرانسه نشان دهید که تمکن مالی برای پرداخت هزینه های زندگی در کشور را داشته و هیچ مشکل مالی ندارید.

افرادی که وضع مالی خوبی دارند، معمولاً از این طریق اقدام به مهاجرت به فرانسه می کنند. متقاضیان این طرح در ابتدا یک اقامت یک ساله دریافت می کنند و این اقامت سال به سال تمدید می شود. پس از سپری کردن پنج سال فرد می تواند برای اقامت ۱۰ ساله یا اقامت دائم نیز اقدام کند و در نهایت بتوانید به صورت مادام العمر در کشور فرانسه زندگی کند.

موضوع مهمی که باید بدانید این است که در این روش شما نیازی نیست تا پولی وارد خاک فرانسه کنید، بلکه شما می توانید دارایی خود را در ایران نگه داشته و تنها با اثبات کردن تمکن مالی خود بتوانید از سیستم خود حمایتی کشور فرانسه استفاده کنید.

 البته نقطه ضعف بزرگی این طرح آن است که در صورتی که بخواهید از این روش استفاده کنید، امکان کار در کشور فرانسه را نخواهید داشت.

اثبات تمکن مالی در این طرح به نحوی است که هر فرد برای نشان دادن وضعیت مالی خود باید حداقل ۴۰ هزار یورو، برای همسرش ۲۰ هزار یورو و برای هر یک از فرزندانش ۱۰ هزار یورو سرمایه داشته باشد و معادل ریالی این مقادیر را ارائه دهد تا بتواند ثابت کند که تمکن مالی برای حضور در کشور فرانسه را دارد.

در این روش شما بدون پرداخت هزینه می توانید اقامت دائم کشور فرانسه را به دست بیاورید اما لازم است تا در شرایط مالی بسیار خوبی به سر ببرید.

شرایط ایرانیان برای مهاجرت به فرانسه

یکی از سوالاتی که ممکن است از سوی ایرانیانی که قصد را دارند پرسیده شود این است که آیا مهاجرت به فرانسه برای ایرانیان شرایط خاصی دارد یا خیر؟

 در پاسخ به این سوال باید گفت که بر خلاف کشورهایی همچون آمریکا، مهاجرت به فرانسه برای ایرانیان شرایط خاصی ندارد و افراد می توانند مثل سایر مردم جهان برای مهاجرت و کسب اقامت دائم اقدام کرده و از این طریق وارد خاک این کشور شوند.

 اگر قصد مهاجرت به کشور زیبای فرانسه را دارید، پیشنهاد ما این است که حتماً پیش از سفر تحقیقات کاملی در این زمینه داشته باشید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

 کمک گرفتن از یک وکیل حقوقی می تواند به شما کمک کند تا به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای به کشور فرانسه مهاجرت کرده و در این کشور ساکن شوید.

 پیشنهاد ما این است که اگر قصد مهاجرت به فرانسه را دارید، از بین راه های مختلف به سراغ بهترین راه و روش برای مهاجرت بروید، چرا که این کار باعث می شود تا شما کمترین چالش را در طی فرآیند مهاجرت تجربه کنید و به هیچ عنوان با مشکلات خاص مربوط به مهاجرت مواجه نشوید.

اقامت در فرانسه

اگر قصد مهاجرت به یک کشور را دارید یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شرایط اخذ اقامت دائم آن کشور چگونه است. در پاسخ به این سوال باید گفت که فرانسه به مردم سایر جهان اجازه می دهد تا در صورت داشتن پیش نیازهای خاصی بتوانند اقامت دائم این کشور را دریافت کرده و تبدیل به شهروندان این کشور شوند.

 نکته مهم این است که با توجه به شیوه و روش مهاجرت شما به این کشور ممکن است فرایند اخذ اقامت دائم فرانسه برای شما مختلف بوده و پیش نیازهای گوناگونی داشته باشد.

 به عنوان مثال افرادی که از طریق ثبت شرکت به این کشور مهاجرت می کنند، پس از سه سال و بعد از اثبات نمودن شرایط شرکت خود می توانند برای اخذ اقامت دائم اقدام کنند.

 از سوی دیگر افرادی که از طریق ازدواج و یا به صورت پناهنده وارد فرانسه می شوند، شرایط خاص دیگری دارند.

 به همین دلیل پیشنهاد من این است که در ابتدا بهترین روش برای مهاجرت را انتخاب کنید و بعد از انتخاب روش مناسب در رابطه با قوانین آن به صورت کامل مطالعه کنید.

 این کار باعث می شود تا شما بدون هیچ مشکلی و به راحتی بتوانید پس از مهاجرت اقامت دائم به فرانسه را نیز به دست بیاورید. کسب اقامت دائم به شما کمک می کند تا دیگر هیچ چالش و مشکلی برای زندگی کردن در فرانسه نداشته باشید و تبدیل به یکی از شهروندان این کشور شوید.

اقامت در فرانسه از طریق تولد

کشورها برای ارائه اقامت و تابعیت به یک بچه تازه متولد شده شرایط خاصی را دارند. برخی از کشورها تابع سیستم خون و برخی نیز تابع سیستم خاک هستند. این دو به آن معنا است که شرایط ارائه تابعیت به بچه تازه متولد شده در هر نقطه جهان ممکن است متفاوت باشد.

 به عنوان مثال کشور فرانسه از سیستم خون تبعیت می کند و این به آن معنا است که تابعیت کشور فرانسه تنها به فرزندی داده می شود که پدر یا مادر و یا هر دو فرانسوی باشند. فارغ از این که بچه به دنیا آمده در کدام کشور متولد شود.

به عنوان مثال یک فرد فرانسوی اگر به آمریکا رفته و با یک فرد غیر فرانسوی ازدواج کند، در صورتی که فرزند آن ها در کشور آمریکا به دنیا بیاید، می تواند برای فرزند متولد شده تابعیت فرانسه درخواست کند.

از سوی دیگر اگر دو فرد غیر فرانسوی در خاک فرانسه بچه خود را به دنیا بیاورند، امکان دریافت اقامت این کشور را ندارند و به همین دلیل نمی توان برای اقامت در کشور فرانسه از روش تولد استفاده کرد.

اقامت در فرانسه از طریق ازدواج

یکی از روش هایی که در سال های اخیر افراد بسیار زیادی از این طریق اقدام به مهاجرت به کشور فرانسه کردند، ازدواج است.

 در روش فرد می تواند با یک شخص فرانسوی الاصل یا فردی که اقامت دائم کشور فرانسه را به دست آورده ازدواج کرده و از این طریق اقامت فرانسه را به اخذ کند.

کشور فرانسه به دلیل سوء استفاده هایی که از این روش تا به امروز صورت گرفته برای متقاضیان مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج شرایط و قوانین خاصی را در نظر گرفته است تا افراد با رعایت آن بتوانند اقامت این کشور را به دست بیاورند.

این قوانین و مقررات برای آن است که افرادی تنها بتوانند از این قانون استفاده کنند که برای ازدواج صادق بود و قصد سوء استفاده از قانون را ندارند.

 در این روش در صورتی که یک فرد بخواهد از طریق ازدواج اقدام به مهاجرت به فرانسه کند، در ابتدا یک ویزای یک سال به او داده می شود که قابل تمدید است. در صورتی که فرد چهار سال بتواند با همسر خود زندگی کند، در نهایت می تواند اقامت دائم این کشور را به دست آورده و تابعیت فرانسه را اخذ کند.

اقامت در فرانسه از طریق پناهندگی

پناهندگی یکی از روش های مهاجرت به نقاط مختلف جهان است، اما باید به این نکته اشاره کرد که این روش بسیار خطرناک بوده و ممکن است حتی در طول این مسیر با مشکلات مختلفی مواجه شده و آسیب های روحی روانی زیادی ببینید.

به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم تا به هیچ عنوان به سراغ مهاجرت از طریق پناهندگی نروید و تنها در صورتی که هیچ راهی برای شما وجود ندارد و زندگی در کشور ایران نیز برای شما بسیار سخت و همراه با خطرات مختلف است، از طریق پناهندگی اقدام به مهاجرت به خاک فرانسه کنید.

 نکته مهم و حائز اهمیت آن است که پناهندگی در فرانسه می تواند چالش های بسیار زیادی داشته باشد. به همین دلیل هیچ یک از موسسات حقوقی و قانونی این امکان را در اختیار شما قرار نمی دهد.

 با این حال اگر قصد مهاجرت به کشور فرانسه از طریق پناهندگی را دارید، باید گفت که برای انجام این فرآیند در وهله اول باید به سراغ PADA که یک سازمان مستقل در کشور فرانسه هست رفته و ثبت نام کنید.

 این سازمان در واقع به افراد کمک می کند تا اقدام به پناهندگی به کشور فرانسه کنند. پس از ثبت درخواست، لازم است تا فرم های مشخصی را پر کنید و بعد از یک ماه نتیجه درخواست شما اعلام می شود.

 نکته مهم این است که پس از انجام مراحل پناهندگی تا زمان اعلام نتیجه نهایی فرد پناهجو باید در کمپ های نگهداری پناه جویان زندگی کند تا در صورت تایید شدن درخواست پناهندگی آن ها بتوانند از کمپ خارج شده و در کشور فرانسه زندگی کند.

البته باید به این نکته اشاره کرد که افرادی که از طریق پناهندگی وارد خاک فرانسه می شوند، به هیچ عنوان به عنوان شهروند درجه یک محسوب نمی شود و در تمامی بخش ها به چشم یک پناهنده و پناهجو با آن ها برخورد می شود.

همین مسئله باعث شده تا افراد کمی اقدام به مهاجرت فرانسه از طریق پناهندگی کنند و به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم تا در صورتی که می توانید از روش های دیگری وارد خاک فرانسه شده، به این کشور مهاجرت کنید و به سراغ پناهنده شدن نروید.

مزایا و معایب پناهندگی در فرانسه

اگر بخواهیم در رابطه با مزایا و معایب پناهندگی به فرانسه توضیحاتی را ارائه دهیم، باید گفت که در وهله اول معایب پناهندگی بسیار بیشتر از مزایای آن است. به همین دلیل اکثر افراد تلاش می کنند تا پناهندگی را به عنوان آخرین راه انتخاب کنند.

اگر بخواهیم در رابطه با معایب آن توضیحاتی را ارائه دهیم باید گفت که در صورت انجام این فرایند شما مجبور خواهید بود تا مدت زمان خاصی را در کمپ های مربوط به پناه جویان گذرانده و شرایط سختی را تحمل کنید.

حتی در صورت زندگی در کمپ پناه جویان باز هم ممکن است که فرایند مهاجرت شما به فرانسه با مشکل مواجه شده و مجبور شوید که از این کشور خارج شوید.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که برخورد سایر مردم با پناه جویان ممکن است در کشور فرانسه آن طور که انتظار دارید نباشد و همین موضوع باعث شده تا تعداد بسیاری از افراد را با مشکلات خاصی مواجه کند.

اگر بخواهیم در رابطه با مزایا پناهندگی به فرانسه توضیحاتی را ارائه دهیم باید گفت که به نسبت سایر کشورها، فرانسه به دلیل پایبند بودن به قوانین مربوط به امور پناهندگان در شرایط بهتری به نسبت سایر کشورها قرار دارد و شرایط پناه جویان در این کشور به نسبت سایر کشورهای دنیا کمی بهتر است.

البته نباید انتظار داشته باشید که برخورد دولت با شما به عنوان یک پناهجو عادلانه باشد و گاهی ممکن است که در شرایط مختلف قوانین بر علیه شما باشند.

به همین دلیل پیشنهاد ما این است که پیش از مهاجرت به فرانسه اطلاعات کامل و جامعی در ارتباط با قوانین مربوط به پناهندگی این کشور داشته باشید تا در طول انجام فرآیندهای مهاجرت به این کشور با مشکل مواجه نشوید.

شرایط اقامت در فرانسه

اگر بخواهیم در رابطه با شرایط اقامت در فرانسه توضیحاتی را به شما ارائه دهیم باید گفت که در بین حد فاصل مهاجرت و اخذ اقامت دائم، شرایط زندگی شما در کشور فرانسه مشابه تمامی مهاجرین در سراسر دنیا است و قوانین و مقررات مربوط به مهاجرین در مورد شما اعمال می شود.

 با توجه به شیوه مهاجرت شما به این کشور بعد از گذشت چند سال می توانید برای اخذ اقامت دائم، اقدام کنید. بعد از این که شما بتوانید اقامت دائم کشور فرانسه را به دست بیاورید، تبدیل به یک فرانسوی می شوید و تمامی قوانین که در رابطه با مردم فرانسه وجود دارد در رابطه با شما نیز صادق خواهد بود.

به همین دلیل اگر قصد مهاجرت به کشور فرانسه را دارید حتماً تحقیقات کاملی در رابطه با اخذ اقامت دائم داشته باشید تا در نهایت بتوانید بدون مشکل و به راحتی اقامت این کشور را اخذ کنید.

نکته مهم این است که در صورتی که می توانید به سراغ راه سریع تر و آسان تری برای اخذ اقامت فرانسه بروید، از انجام راه های پر ریسک خودداری کنید.

 به عنوان مثال اگر تمکن مالی خوبی دارید می توانید از سیستم خود محوری استفاده کنید و یا اگر به دنبال آن هستید تا از طریق ازدواج وارد خاک فرانسه شوید، دیگر نیازی نیست تا اعلام پناهندگی کنید. انجام سریع ترین و بهترین روش به شما کمک می کند تا بدون هیچ مشکلی بتوانید اقامت کشور فرانسه به دست آورده و دیگر مشکلی در این زمینه نداشته باشید.

مدارک لازم برای تمدید اقامت در فرانسه

یکی از نکات بسیار مهم که لازم به ذکر است این است که در صورت مهاجرت به کشور فرانسه تا زمانی که نتوانید اقامت دائمی این کشور را به دست بیاورید، مجبور هستید که سال به سال برای تمدید اقامت خود اقدام کنید و به همین دلیل در این بخش شما را با مدارک مورد نیاز برای تمدید اقامت فرانسه آشنا می کنیم.

نکته مهم این است که با توجه به روش مهاجرت شما، مدارک مورد نیاز برای تمدید اقامت متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال افرادی که از طریق ثبت شرکت وارد خاک فرانسه شدند در صورت تمدید اقامت باید مدارک مربوط به شرکت خود، به خصوص مدارک مربوط به بخش مالیاتی را به همراه داشته باشند.

 از سوی دیگر افرادی که از طریق ازدواج به فرانسه مهاجرت کردند باید ثابت کنند که همچنان در حال زندگی با فرد فرانسوی هستند و طلاق نگرفته اند.

 همان طور که مشاهده می کنید هر یک از روش های مهاجرت به فرانسه شرایط و شیوه تمدید منحصر به فردی دارد و نمی توان مدل دقیقی را برای تمدید اقامت فرانسه در نظر گرفت.

نکته حائز اهمیت این است که شما باید با توجه به شرایط خود اطلاعات کاملی در رابطه با فرایند تمدید اقامت بدست آورده و به نحو احسن این مراحل را طی کنید.

سوالی دارید؟

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۸۸۲۸۸۲۰۰

شماره تماس

شهرهای مهاجر پذیر فرانسه

یکی از نکات مهمی که باید بدانید این است که کشور فرانسه با توجه به شرایط خاصی که دارد محبوبیت بسیار زیادی در بین مهاجران داشته و در طول سال هزاران مهاجر از سراسر دنیا، به خصوص از کشورهای آفریقایی به این کشور وارد شده و به فرانسه مهاجرت می کنند.

 همین موضوع باعث شده تا اکثر شهرهای فرانسه شرایط ایده آل و خوبی برای مهاجران داشته باشند. با این وجود اگر بخواهیم بهترین و مهم ترین شهرهای مهاجر پذیر فرانسه را به شما معرفی کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نانت
  2. لیون
  3. تولوس
  4. بوردو
  5. مون پلیه
  6. پاریس

البته هر یک از شهر های گفته شده دارای شرایط خاصی هستند. به عنوان مثال افرادی که قصد دارند تا اقدام به پیدا کردن شغل مناسب در فرانسه کنند، بهتر است تا به سراغ شهرهایی همچون پاریس و لیون بروند و یا افرادی که قصد کارآفرینی و ثبت شرکت دارند می توانند به سراغ پاریس و نانت رفته و این شهرها را انتخاب کنند. نکته مهم است که شما هدف خود را پیدا کرده و سپس متناسب با آن به سراغ یک شهر مناسب در کشور فرانسه بروید.

شهرهای مهاجر پذیر فرانسه

خرید و اجاره خانه در فرانسه

 

خرید خانه در فرانسه

اگر قصد خرید خانه در فرانسه را دارید باید به این نکته توجه کنید که بر اساس شهری که در آن قرار دارید و یا محلی که قصد خرید خانه در آن را دارید، ممکن است هزینه های خرید خانه در فرانسه برای شما دستخوش تغییر شده و افزایش یا کاهش پیدا کند. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که پیش از خرید حتما در رابطه با خرید خانه در فرانسه پرس و جو کنید.

به عنوان مثال خرید یک متر مربع آپارتمان در مرکز شهر های فرانسه در ۱۰۳۷۵ یورو برای شما هزینه خواهد داشت و خرید آپارتمان در خارج از شهر به ازاء هر متر مربع ۷۳۴۹ یورو هزینه دارد.

محل قرارگیری خانه، سال ساختمان، متراژ و… از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت خانه در کشور فرانسه است و به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم تا حتماً اگر قصد خرید خانه در فرانسه را دارید، از افراد متخصص و خبره در این حوزه کمک بگیرید تا با مشکلی مواجه نشوید.

شرایط اجاره خانه در فرانسه

به منظور اجاره خانه در فرانسه شما باید مدارکی همچون مجوز اقامت، پاسپورت معتبر، گواهی تمکن مالی، قرارداد کار و گواهی اشتغال به تحصیل در فرانسه، گواهی پرداخت مالیات، پرینت حساب بانکی، نامه والدین برای دانشجویان و… را به همراه داشته باشید.

 در صورت داشتن چنین مدارکی شما می توانید برای اجاره خانه در فرانسه اقدام کنید. هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر ۱۱۷۰ یورو بوده و هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در خارج از شهر نیز ۸۲۵ است. شما می توانید با توجه به بودجه خود اقدام به اجاره خانه های مختلف در کشور فرانسه کنید.

خدمات کشور فرانسه در مقابل مهاجران

افرادی که قصد مهاجرت به فرانسه را دارند ممکن است این سوال را بپرسند که فرانسه چه خدماتی به مهاجران ارائه می دهد. برای پاسخ باید گفت که این مسئله به پارامترهای بسیار زیادی وابسته است.

 به عنوان اولین مسئله باید به این نکته اشاره کرد که نوع و شیوه مهاجرت شما می تواند در این زمینه بسیار تاثیرگذار باشد.

 به عنوان مثال اگر شما به عنوان یک پناهنده به کشور فرانسه مهاجرت کنید، نباید انتظار داشته باشید تا خدمات خاصی از سوی این کشور به شما داده شود.

از سوی دیگر اگر از سیستم خود حمایتی استفاده کرده و از این طریق وارد خاک کشور فرانسه شدید، مطمئنا به دلیل تمکن مالی خوبی که دارید می توانید از امکانات گوناگونی در کشور فرانسه استفاده کنید.

به همین دلیل است که شما پیشنهاد میدهیم تا پیش از مهاجرت حتماً تمامی قوانین مربوط به مهاجرت به کشور فرانسه را مطالعه کرده و سپس اقدام به سفر به این کشور اروپایی کنید.

سفارت ایران در فرانسه

در صورتی که در کشور فرانسه با مشکل مواجه شدید و قصد داشت تا فرآیندهای مختلف مرتبط به دولت ایران را انجام دهید، باید به سرعت به سراغ سفارت ایران در فرانسه بروید. آدرس سفارت ایران در فرانسه Ambassade de la republique Islamique d iran a Paris – 4Avenue d’Iena  ۷۵۱۱۶ – PARIS بوده و شماره آن نیز ۰۱۴۰۶۹۷۹۰۰ – ۰۰۳۳ است. شما می توانید فرآیندهای کنسولی مختلفی را در سفارت ایران انجام بدهید و برای حل مشکلات مختلف خود اقدام کنید.

سفارت فرانسه در ایران

به منظور انجام فرآیندهای مربوط به مهاجرت لازم است تا به سفارت فرانسه در ایران رفته و فرآیندهای مختلفی در این حوزه را انجام دهید. سفارت فرانسه در ایران در شهر تهران، خیابان نوفل لوشاتو، پلاک ۶۶ واقع شده است و افرادی قصد مهاجرت به کشور فرانسه را دارند، برای انجام کارهای حقوقی خود باید حتماً به سفارت این کشور مراجعه کنند.

سوالی دارید؟

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۸۸۲۸۸۲۰۰

شماره تماس

راحت ترین روش مهاجرت به فرانسه

مهاجرت به فرانسه

اگر بخواهیم به این سوال مهم پاسخ دهیم که راحت ترین روش مهاجرت به فرانسه چیست، باید گفت که متناسب با شرایط و وضعیت هر فرد ممکن است هر یک از روش های گفته شده به عنوان راحت ترین روش شناخته شود.

 به عنوان مثال افرادی که سرمایه خوبی دارند، می توانند از طریق سرمایه گذاری وارد کشور فرانسه شوند و یا افراد متخصص و نخبگان می توانند از طریق مهاجرت کاری یا مهاجرت تحصیلی، وارد کشور فرانسه شوند. 

نکته مهم این است که شما باید با توجه به شرایط خود بهترین روش مهاجرت را انتخاب کنید تا بتوانید در نهایت این فرآیند را با سرعت بسیار زیادی انجام داده و با چالش خاصی در طول مسیر مهاجرت مواجه نشوید.

هزینه مهاجرت به فرانسه

هزینه مهاجرت به فرانسه به هیچ عنوان ثابت نبوده و با توجه به شیوه مهاجرت شما ممکن است این هزینه تغییر کند. با توجه به نوع ویزای این کشور، هزینه اخذ ویزای فرانسه تغییر می کند.

به عنوان مثال افرادی که از طریق دریافت پیشنهاد کار به کشور فرانسه سفر می کنند، با هزینه بسیار کمی می توانند فرایند مهاجرت خود را انجام داده و وارد خاک این کشور بشوند و یا افرادی که می توانند ویزای تحصیلی به دست بیاورند، نیازی به پرداخت هزینه زیادی ندارند.

 از سوی دیگر افرادی که قصد ثبت شرکت در فرانسه را دارند، لازم است تا مبلغ بسیار زیادی برای انجام این فرآیند را پرداخت کرده و اقدام به ثبت شرکت در این کشور کنند.

همان طور که مشاهده می کنید با توجه به نوع و شیوه مهاجرت شما ممکن است این هزینه دستخوش تغییر شود. تحقیق در این زمینه به شما کمک می کند تا در نهایت بتوانید با هزینه بسیار کم و معقولی به کشور فرانسه مهاجرت کنید.

سوالات متداول:

چرا مهاجرت به فرانسه از محبوبیت زیادی برخوردار است؟

به خاطر تحصیل رایگان در کشور فرانسه، دانشگاه های معروف و برتر در فرانسه و دریافت ویزای تحصیلی فرانسه در کمترین زمان، این کشور را به مقصد محبوبی برای متقاضیان تبدیل کرده است.

برای مهاجرت به فرانسه بهترین راه چیست؟

تحصیلی. زیرا تحصیل در فرانسه رایگان است. بدون مدرک زبان امکان تحصیل در فرانسه وجود دارد. از طریق ثبت‌نام دردوره‌های زبان، امکان اخذ اقامت فرانسه وجود دارد.

علت مهاجرت متقاضیان ایرانی به فرانسه چیست؟

تحصیل رایگان ، رفاه و امنیت اقتصادی و سیاسی، آزادی های مدنی و زندگی در برترین کشور اروپایی

آیا مهاجرت به فرانسه با زبان امکان پذیر است؟

بله، با شرکت در کالج های زبان فرانسه و سپس ادامه تحصیل در دانشگاه ها یا کار و اشتغال در فرانسه

رویای مهاجرت را به واقعیت تبدیل کن

فقط کافیه اطلاعات تماس و شرایط خودتون رو برای ما بنویسید تا توسط بهترین مشاوران مهاجرتی راهنمایی شوید

۱ دیدگاه دربارهٔ «مهاجرت به فرانسه»

  1. سلام و درود
    دانشگاه های فرانسه رنج شهریه ای مابین حداقل ۴۰۰ الی ۲۷ هزار یورو دارند
    که بستگی به رنک جهانی و امکانات دانشگاه دارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا