مهاجرت به آلمان

مهاجرت به کشور آلمان یکی از بهترین موقعیت ها برای مهاجرت به خارج از کشور و یک کشور اروپایی میباشد که در این رابطه در این مقاله بیشتر توضیح خواهیم داد همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر در رابطه بامهاجرت به آلمان با ما در تماس باشید

مهاجرت به آلمان

برای مهاجرت و زندگی در کشور آلمان با ما تماس بگیرید

۵/۵

انواع روش های مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان از جمله پرطرفدارترین نوع مهاجرت ها به شمار می رود که همواره طرفداران پرشماری دارد.آلمان از جمله کشورهای توسعه یافته ای محسوب می شود که مهاجران فراوانی را از اقصی نقاط جهان پذیرش می کند. این کشور به سبب داشتن شرایط خوب تحصیلی ،کاری و رفاهی می تواند فرصت های بسیار خوبی را برای شهروندان خود به ارمغان بیاورد .بنابراین همواره بسیاری از افراد می خواهند در رابطه با  شرایط و انواع روش های مهاجرت به آلمان مطلع شوند. در این مقاله تلاش ما بر این اصل استوار بوده است تا به تمامی پرسش های شما پاسخی جامع و کامل را ارائه دهیم . با ما همراه باشید تا بیشتر با شرایط مهاجرت به المان آشنا شویم.یکی دیگر از راه های مهاجرت به کشور آلمان مهاجرت تحصیلی به آلمان میباشد که میتوانید در سایت ما در مورد آن نیز اطلاعاتی بدست بیاورید

مهاجرت به آلمان

شرایط مهاجرت به آلمان

همانگونه که در ابتدای این مقاله عنوان کردیم شرایط مهاجرت به آلمان از جمله مواردی است که توسط بسیاری از هموطنان ما در فضای اینترنت مورد جستجو قرار می گیرد. کشور آلمان در زمینه های مختلف شرایطی را فراهم کرده تا شهروندان دیگر کشور های بتوانند به این کشور مهاجرت کنند. از جمله راه های مختلفی که میتوانید اقامت کشور آلمان را دریافت نمایید شامل موارد زیر است :

  • مهاجرت به آلمان از طریق کار
  • مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل
  • مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به آلمان از طریق تولد
  • مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

در ادامه به بررسی انواع این مهاجرت ها می پردازیم.

سوالی دارید؟

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۸۸۲۸۸۲۰۰

شماره تماس

مهاجرت کاری به آلمان

اگر از اشخاصی که به این کشور مهاجرت کرده اند بهترین روش مهاجرت به آلمان را بپرسید بدون شک مهاجرت کاری به آلمان  را به شما پیشنهاد می کنند. در واقع روش مهاجرت به آلمان از طریق کار ارزانترین روشی است که می توانید به این کشور اروپایی مهاجرت نمایید . این امر از دو طریق برای شما امکان پذیر است :

۱)در روش اول در صورتی که بتوانید از کارفرمایی در آلمان به طور مستقیم پیشنهاد کاری دریافت نمایید به راحتی می توانید اقامت خود را دریافت نمایید . در گذشته این  روش، که به  job offer  معروف است  ، با موانع متعددی همراه بود اما امروزه شما می توانید به راحتی از این روش استفاده کنید.  

۲)هر ساله دولت آلمان در مشاغلی که به نیروی کار نیاز دارد اطلاعیه ای را صادر می کند . در صورتی که در زمینه کاری مورد نظر این کشور تخصص داشته باشید می توانید با گذراندن مراحل مشخص ویزای کاری خود را دریافت نمایید.از جمله مواردی که برای اخذ ویزای جستجو کار آلمان نیاز دارید عبارتند از : داشتن سابقه کاری در شغل مورد نظر ، داشتن تحصیلات مرتبط و مهارت در تسلط به زبان انگلیسی یا آلمانی . مدت زمان  ویزای کاری در آلمان در این روش ۶ ماه می باشد. 

مهاجرت تحصیلی به آلمان

داشتن شرایط و امکانات مناسب تحصیلی ، فراهم بودن بستر کار در شغلی مرتبط با رشته تحصیلی ،رایگان بودن تحصیل و امکان تحصیل در دو زبان آلمانی و انگلیسی موجب شده تا مهاجرت تحصیلی به آلمان نیز از جمله بهترین انواع مهاجرت به این کشور شناخته شود.

در واقع در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری امکان تحصیل در آلمان فراهم شده است.در مقطع کارشناسی شما نیاز دارید تا تا مدرک دیپلم خود را دریافت کرده باشید و سپش اقدام به مهاجرت تحصیلی به آلمان در مقطع کارشناسی داشته باشید.مدرک زبان مورد نیاز نیز برای ورد به مقطع کارشناسی مدرک A2 یا B1 می باشد.

در مقطع کارشناسی ارشد نیزنیازمند داشتن مدرک آیلتس ۵/۶ به بالا و یا مدرک زبان آلمانی B2  هستید . در این زمینه نیز همانند کارشناسی میتوانید در دانشگاه های رایگان این کشور اقدام به تحصیل نمایید.

در مقطع دکتری در ابتدای به امر نیاز دارید تا در دانشگاه های خوب تحصیل کرده باشید. علاوه بر داشتن رزومه تحصیلی مناسب نیاز به تایید استاد راهنما دارید تا بتوانید در این کشور مورد پذیرش قرار بگیرید. البته شایان ذکر است  در صورتی که بتوانید در مقطع دکتری ویزای تحصیلی به آلمان را دریافت نمایید ،با توجه به قوانین این کشور شاغل محسوب می شوید و میتوانید حقوق دریافت نمایید. البته میزان دریافت حقوقی  بر اساس عملکرد شما در دانشگاه تعیین می شود.

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری نیز از جمله مواردی است که به دلیل توسعه یافته بودن کشور آلمان امکان پذیر است. کارخانجات و صنایع بسیار و جمعیت فراوان موجب شده تا دولت آلمان شرایطی را برای شهروندان متمول دیگر کشورها مهیا کند تا آنها بتوانند با استفاده از مهاجرت سرمایه گذاری در آلمان ،از اقامت در این کشور برخوردار شوند.

البته باید بدانید که برای اخذ مهاجرت از این روش ، باید طرح اقتصادی بسیار مناسبی داشته باشید تا مورد تایید این کشور قرار بگیرد. همچنین حداقل میزان سرمایه گذاری نیز ۲۵۰۰۰ هزار یورو می باشد. توصیه می شود به منظور اخذ این نوع از اقامت ، اقدا به ثبت شرکت در کشور آلمان کنید .

مهاجرت به آلمان از طریق تولد

مهاجرت از طریق تولد در تمامی کشورها بر مبنای دو سیستم در نظر گرفته می شود .

-سیستم خاک

-سیستم خون

با توجه به  قوانین کشور آلمان که ازهر دو  سیستم خاک و خون تبعیت میکنند ، در صورتی که بخواهید مهاجرت آلمان را از طریق تولد به دست بیاورید ، باید  یکی از موارد زیر را دارا باشید.

-متولد شدن از پدر و مادری آلمانی

 -حداقل ۶ سال تحصیل در آلمان

-زندگی در آلمان به مدت ۸ سال

-البته در صورتی که از پدری که اقامت کشور دیگری را دارد به دنیا آمده باشید تا مدت ۱۸ سال تابعیت کشور پدری خورد را دارید و پس از آن میتوانید تابعیت کشور آلمان را دریافت نمایید.

مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

در گذشته یکی از آسان ترین روش های مهاجرت به این کشور، مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج بود. امروزه به سبب سوء استفاده هایی که از ازدواج با تبعه آلمانی صورت گرفته ، دولت آلمان قوانین سختگیرانه ای را در نظر گرفته است . در واقع این قوانین شامل موارد فراوانی می باشد که ما به ذکر مهم ترین آن ها می پردازیم .

۱-شخصی که میخواهد با تبعه کشور آلمان ازدواج کند باید مدارکی نظیر سند ازدواج، گواهی عدم سوء پیشینه، گواهی تجرد و ایمیل خود را به سفارت ارائه دهد.

۲-همسر آلمانی باید از تمکن مالی کافی برخوردار باشد تا بتواند  هزینه های همسر خود را در آلمان پرداخت نماید.

۳-شخصی که تبعه کشور آلمان را دارد به هیچ عنوان نباید در این کشور سوء پیشینه داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به آلمان میتوانید به سایت رسمی Germany Visa مراجعه نمایید.

مهاجرت به آلمان از طریق فریلنسری

راه دیگر برای مهاجرت به آلمان دریافت ویزای فریلنسری این کشور میباشد . ویزای فریلنسری برای افراد خود اشتغال یا دارای کار اهای آزاد گفته میشود که شرایط  ، مراحل و مدارک مورد نیاز برای گرفتن ویزای فریلنسری را نام برده ایم . که اگر تمایل به اطلاعات بیشتر برای دریافت این ویزا به صفحه ویزای فریلنسری آلمان مراجعه نمایید . 

سوالی دارید؟

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۸۸۲۸۸۲۰۰

شماره تماس

نتیجه گیری

کشور آلمان به جهت داشتن امکانات فراوان میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن زندگی ایده آل برای شما باشد. به دلیل داشتن شرایط مساعد و نسبتا آسان برای اقامت، همواره شهروندان کشورهای زیادی خواهان مهاجرت و اخذ تابعیت کشور آلمان هستند. به همین جهت لیگال اپلای در صدد است تا بتواند به شما هموطنان عزیز کمک نماید تا در صورتی که دوست دارید تا آینده ای روشن را برای خود رقم بزنید،بتوانید به رو بتوانید اقامت و ویزای خود را دریافت نمایید. در این مقاله تلاش کردیم تا انواع روش های مهاجرت به آلمان را برای شما توضیح دهیم. در صورت تمایل به دانستن صفر تا صد مهاجرت به آلمان ، با مطالب سایت ما  همراه باشید .

رویای مهاجرت را به واقعیت تبدیل کن

فقط کافیه اطلاعات تماس و شرایط خودتون رو برای ما بنویسید تا توسط بهترین مشاوران مهاجرتی راهنمایی شوید

9 دیدگاه دربارهٔ «مهاجرت به آلمان»

    1. ویزای همراه بستگی به شرایط شخص اصلی
      و شرایط خود همراه دارد
      ولی عموما باید بعد از تعیین و تکلیف تمکن و اقامتگاه درخواست ثبت گردد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا