مهاجرت به هلند

مهاجرت به هلند یکی از بهترین گزینه ها برای زندگی در یک کشور اروپایی میباشد.که در این مطلب توضیحاتی در رابطه با آن به شما دوستان خواهیم داد همچنین میتوانید برای اقدام در زمینه مهاجرت به کشور هلند با مشاوران ما در ارتباط باشید

مهاجرت به کشور هلند

برای مهاجرت به هلند با ما تماس بگیرید

۵/۵

شرایط مهاجرت به هلند

کشور هلند یکی از کشورهای پیشرفته و توسعه یافته اروپایی است که در واقع در شمال غربی اروپا قرار گرفته و جمعیتی ۱۷.۱ میلیون نفری دارد که عمده جمعیت مردم آن مسیحی پروتستان هستند. البته نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که جمعیت مسلمانان این کشور نیز نزدیک به یک میلیون نفر است و برای سفر و مهاجرت به هلند باید ویزا هلند را دریافت نمایید.

پایتخت کشور هلند شهر آمستردام است اما به منظور تراکم زدایی حجم گسترده ای از وزارتخانه ها و سفارتخانه های به شهر لاهه منتقل شده و پیرامون آن قرار  گرفته است.

کشور زیبای هلند از شرق با آلمان، از جنوب با بلژیک و از غرب با بریتانیا همجوار بوده و همچنین بندر روتردام این کشور به عنوان دومین شهر بزرگ هلند شناخته می شود و بزرگترین بندر اروپا نیز به حساب می آید.

 مهم ترین ویژگی هلند این است که به آن کشور لاله و سرزمین آسیاب بادی می گویند. در واقع لقب این کشور نیز است.

۲۵ درصد از زمین های کشور هلند پایین تر از سطح دریا بوده و ۲۱ درصد از جمعیت آن در مناطقی زندگی می کنند که از سطح دریا پایین تر هستند به همین دلیل به این کشور سرزمین پست نیز می گوید.

نوع حکومت هلند پادشاهی بوده و زبان رسمی آن هلندی است. مساحت کل این کشور ۴۱ هزار و ۵۴۳ کیلومتر مربع بوده و تراکم آن ۳۹۵ به ازاء هر کیلومتر مربع است.

در سال های اخیر با توجه به دستیابی این کشور به تکنولوژی های هایتک، همون موضوع سبب گشته تا حجم گسترده ای از افراد اقدام به مهاجرت و زندگی در هلند، این کشور زیبا و خاص ادامه بدهند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با مهاجرت به هلند آشنا کرده و در رابطه با آن توضیحاتی را ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید و در صورتی که سوالی در ذهن شما باقی ماند، با ما در لیگال اپلای ۸۸۲۸۸۲۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

مهاجرت به هلند

سوالی دارید؟

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۸۸۲۸۸۲۰۰

شماره تماس

راه های مهاجرت به هلند

اگر قصد مهاجرت به کشور زیبای هلند را دارید، باید به این نکته توجه داشته باشید که مثل هر کشوری برای مهاجرت به هلند لازم است تا مراحل خاص را طی کرده و گام های مشخصی را انجام بدهید. در این بخش قصد داریم تا شما را با این موارد آشنا کنیم.

از مهم ترین روش های مهاجرت به کشور زیبای هلند می توان به مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت سرمایه گذاری، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق پناهندگی و… اشاره کرد.

 هر یک از این موارد روش ها و تکنیک های خاص و مشخصی دارد و اگر قصد مهاجرت به کشور هلند را دارید، پیشنهاد ما این است که با توجه به شرایط خود به سراغ هر یک از روش های رفته و اقدام به انجام فرآیند مهاجرت کنید. البته لازم به ذکر است که دانشگاه های هلند در سطح جهانی در رده بهترین دانشگاه ها قرار دارند و همچنین سیستم آموزشی هلند نیز مورد تایید کل کشورها می باشد بنابراین ادامه تحصیل در هلند نیز می تواند روش بسیار مناسبی برای مهاجرت باشد.

نکته ای باید به آن توجه داشته باشید این است که متناسب با شرایط خود حتماً به سراغ بهترین راه بروید. به عنوان مثال اگر این امکان ادامه تحصیل در هلند را دارید، نیازی نیست خودتان را درگیر مهاجرت از طریق پناهندگی کنید. به شما پیشنهاد می کنیم مقاله زندگی در هلند را مطالعه کنید تا بتوانید با دقت و بررسی بیشتری کشور مورد نظر را برای مهاجرت انتخاب کنید.

شرایط ایرانیان برای مهاجرت به هلند

یکی از سوالاتی که ممکن است توسط افراد پرسیده شود این است که شرایط ایرانیان برای مهاجرت به هلند چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که ایرانیان نیز همانند سایر مردم جهان باید شرایط و قوانین خاص مهاجرت به کشور هلند را در نظر گرفته و مطابق قانون عمل کنند.

در واقع ایرانیان هیچ تفاوتی با سایر مردم دنیا نداشته و مهاجرت به کشور هلند برای آن ها نه سخت تر بوده و نه آسان تر از بقیه مردم دنیا است.

 به همین دلیل پیشنهاد ما این است که پیش از مهاجرت حتماً قوانین کشور را به خوبی مطالعه کرده و با آگاهی کامل برای سفر به این کشور برنامه ریزی کنید. بی توجهی به قوانین می تواند شما را با مشکلات مختلفی مواجه کند، به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتما پیش از طی کردن مراحل مهاجرت با افراد با تجربه و متخصص در این حوزه مشورت کرده و اطلاعات کامل و جامعی را بدست بیاورید.

سرمایه گذاری در هلند

یکی از روش هایی که به شما اجازه می دهد تا بتوانید به کشور هلند مهاجرت کرده و اقامت دائم این کشور را به دست بیاورید، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است.

در سال های اخیر اقتصاد هلند در بخش های مختلف نظیر تولید گل و همچنین صنایع غذایی پیشرفت فوق العاده ای کرده است و همین موضوع باعث شده تا افراد بسیار زیادی به عنوان سرمایه گذار به سراغ هلند رفته و در بخش های مختلف این کشور سرمایه گذاری کنید.

 اگر شما نیز قصد دارید تا از طریق سرمایه گذاری به هلند مهاجرت کنید، این امکان وجود دارد تا بتوانید با وارد کردن سرمایه خود به خاک این کشور اقدام به مهاجرت و کسب اقامت دائم کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که برخلاف بسیاری از کشورها بر اساس قانون خرید ملک، در این کشور باعث اخذ اقامت نمی شود.

 در صورتی که قصد دارید تا شرکت در این کشور ثبت کرده و یا ملکی تحت بیزینس را خریداری کنید، به شما اجازه اقامت در هلند داده می شود.

به صورت کلی برای ثبت کردن شرکت در کشور هلند نیاز به اخذ مجوزهای لازم دارید. شما باید اقدام به مطرح کردن بیزینس پلن یا طرح تجاری کرده و در صورتی که طرح تجاری شما مورد تایید این کشور قرار گرفت، میزان سرمایه اولیه برای ثبت یک شرکت در هلند ۱۲۵۰۰۰۰ یورو است.

نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که اگر قصد دارید تا از طریق سرمایه گذاری اقامت کشور هلند به دست بیاورید، باید پس از وارد کردن سرمایه و ثبت شرکت در این کشور به مدت پنج سال بیمه و مالیات خود را به موقع پرداخت کنید.

پس از طی کردن این مدت زمان شما قادر خواهید بود تا برای کسب اقامت کشور اقدام کرده و در واقع فرآیند مهاجرت خود را تکمیل کنید.

دولت هلند برای جذب استارتاپ های مختلف، این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید با به وجود آوردن یک استارتاپ در کشور هلند اقامت کشور را به دست بیاورید.

 البته نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که طرح شما باید نو و خلاقانه باشد که توسط وزارت بازرگانی و وزارت اقتصاد این کشور مورد تایید قرار بگیرد.

پس از بررسی ایده شما و طی کردن مراحل قانونی اگر ایده استارتاپی شما مورد تایید مراجع ذیربط قرار بگیرد، به راحتی اقامت این کشور را به دست بیاورید. بر اساس قانون کشور هلند در صورتی که شما از طریق سرمایه گذاری قصد اقامت داشته باشید، باید یک سال به صورت آزمایشی اقامت این کشور را دریافت کرده و در صورت حفظ شرایط، بعد از اتمام مدت زمان اعلام شده، اقامت شما تمدید می شود و پس از سال ۵ در نهایت می توانید اقامت دائم کشور هلند را دریافت کنید.

اقامت در هلند

در صورتی که بتوانید تمامی شرایط و مراحل لازم به منظور دریافت اقامت را طی کنید، در نهایت می توانید در هلند اقامت کنید. به منظور اقامت در این کشور باید به این نکته توجه داشته باشید که هزینه های زندگی در هلند متغیر است.

مثلا هزینه زندگی در شهرهای بزرگ این کشور برای یک نفر در حدود ۲۲۰۰ یورو در ماه و برای یک خانواده ۴ نفره برای زندگی در شهرهای بزرگ هلند ۴۲۰۲ یورو در ماه است. در صورتی که چنین حقوقی را دریافت کنید می توانید شرایط زندگی در این کشور را داشته باشید.

به منظور مهاجرت و اقامت در هلند لازم است تا به این نکته توجه داشته باشید که هزینه های خرید خانه در کشور هلند به نحوی است که قیمت هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر در یکی از شهرهای بزرگ هلند ۴۰۶۸ یورو بوده و قیمت هر متر مربع آپارتمان در خارج از مرکز شهر در هلند نیز ۳۰۵۵ یورو در ماه است.

اگر بخواهیم در مورد شرایط زندگی در این کشور صحبت کنیم باید گفت که متوسط حقوق خالص ماهیانه پس از اخذ مالیات برای یک فرد کشور هلند ۲۳۴۱ یورو است.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به شغل و تخصص این حقوق می تواند افزایش و یا کاهش پیدا کند و در واقع همان طور که گفته شد، این عدد میانگین حقوقی است که مردم در هلند دریافت می کنند.

اقامت داائم هلند

روش های اخذ اقامت در هلند

اقامت در هلند از طریق تولد

یکی از روش هایی که افراد تلاش می کنند تا به این طریق اقامت یک کشور را به دست بیاورند، از طریق تولد است. به منظور مهاجرت به هلند و اخذ اقامت و تابعیت این کشور از طریق تولد باید به این نکته توجه داشته باشید که دولت هلند قانون و مقررات خاصی را در نظر گرفته است که این قوانین به صورت کلی به این شکل است که اگر پدر یا مادر و یا هر دو تبعه هلند بوده و چه در داخل و چه در خارج از این کشور صاحب فرزند شوند، می توانند تابعیت هلندی را برای فرزند خود دریافت کنند.

در نتیجه بر اساس قانون می توان نتیجه گرفت که اگر یک پدر و مادر غیر هلندی در داخل کشور هلند صاحب فرزند شوند، نمی توانند برای فرزند خود تابعیت هلند را دریافت کنند.

اقامت در هلند از طریق ازدواج

یکی از روش هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید به هلند مهاجرت کرده و اقامت دائم این کشور را به دست بیاورید، ازدواج با یک تبعه هلندی است. در واقع در هلند دو نوع ویزای نامزدی و ازدواج وجود دارد و معمولا سفارت هلند ویزای نامزدی را برای این اعطا می کند تا مطمئن شود که ازدواج صوری نبوده و دو طرف قصد ندارند تا از طریق فریب دولت، اقدام به اخذ تابعیت هلند کنند.

سپس از متقاضیان تقاضای ارسال مدارک مشخصی را می کنند. یکی از مهم ترین مدارک این است که باید ثابت شود حداقل مدت زمانی که از آشنایی دو نفر می گذرد باید دو سال باشد. اثبات این آشنایی و علاقه می تواند از طریق چت، عکس، اسناد، مسافرت، رفت و آمد خانوادگی و… صورت گیرد.

در صورتی که سفارت این ازدواج را تایید کند، به متقاضی ویزای با مدت ۹۰ روز اعتبار داده می شود تا بتواند وارد کشور هلند و ازدواج خود با تبعه هلندی را رسمی کند.

 در صورتی که فرد با تبعه هلندی خارج از این کشور ازدواج کرده باشد، برای دریافت ویزا باید ثابت کند که این ازدواج به صورت رسمی انجام شده و همچنین تبعه هلند نیز باید ثابت کند که توانایی پرداخت هزینه های خود و همسرش را دارد. در این صورت اگر تایید را بگیرد، پس از گذشت سه سال از مهاجرت فرد خارجی می تواند تابعیت کشور هلند را بدست بیاورد.

اگر از یک فرد هلندی خوش تان آمده و قصد ازدواج کردن با او را دارید، به راحتی می توانید اقدام به مهاجرت به این کشور کرده و اقامت دائم هلند را پس از گذشت چند سال به دست بیاورید.

شرایط اقامت در هلند

با توجه به نوع مهاجرت شما ممکن است شرایط اقامت در هلند برای هر فرد متفاوت باشد. به عنوان مثال کسی که از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت قصد اقامت در هلند را داشته باشد، بسیار سریع تر از فردی که با پناهندگی وارد خاک این کشور شده می تواند اقامت دائم این کشور را به دست آورد و تابعیت هلندی را به دست بیاورد.

اگر قصد دارید تا به کشور زیبا و خاص هلند مهاجرت کنید، لازم است تا حتماً بهترین روش را برای انجام این کار انتخاب کنید. متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل ناآگاهی و مهاجرت به هلند به سراغ سخت ترین راه رفته و همین موضوع باعث می شود تا مدت زمان دریافت اقامت دائم آن ها در کشور هلند به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند.

به عنوان مثال افرادی که می توانستند از طریق ازدواج مهاجرت کرده و پس از گذشته سه سال اقدام به دریافت تابعیت هلندی کنند، با سرمایه گذاری در این کشور مجبور شدند تا ۵ سال در این کشور زندگی کرده و در نهایت بتوانند اقامت دائم خود را به دست بیاورند.

مشورت کردن با افراد خبره به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بهترین راه را برای مهاجرت انتخاب کرده و این فرایند را به نحو احسن انجام دهید.

سوالی دارید؟

با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۸۸۲۸۸۲۰۰

شماره تماس

شهرهای مهاجر پذیر هلند

نحوه مهاجرت به هلند

اگر قصد مهاجرت به کشور زیبای هلند را دارید، باید به این نکته توجه کنید که این کشور دارای شهرهای مختلفی است و هر یک از این شهرها ویژگی های منحصر به فردی دارند.

 از مهم ترین شهرهای هلند که به عنوان شهرهای مهاجر پذیر شناخته می شوند می توان به آمستردام، روتردام، آیندهوون، آلمیره، نیمیخن، زوله و… اشاره کرد.

موضوع حائز اهمیت آن است که شما با توجه به شرایط خود باید به سراغ بهترین شهر کشور هلند بروید. به عنوان مثال اگر قصد دارید تا زندگی در یک شهر آرام و به دور از هیاهو را تجربه کنید، بهتر است تا به سراغ شهرهای کوچکتر کشور هلند رفته و در این شهرها ساکن شوید. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتماً شرایط خود را سنجیده و به سراغ بهترین شهر کشور هلند متناسب با وضعیت و شرایط خود بروید.

مدارک لازم برای تمدید اقامت در هلند

بر اساس قانون هلند در صورتی که قصد اقامت در این کشور را داشته باشید باید تا چند سال برای تمدید اقامت خود اقدام کنید و بعد از گذشت زمان مشخص شده، می توانید در نهایت برای دریافت اقامت دائم خود اقدام کنید.

مدت زمانی که شما باید صبر کنید تا در نهایت بتوانید اقامت خود را به حالت دائمی تبدیل کنید با توجه به نوع مهاجرت شما متغیر خواهد بود. از سوی دیگر مدارک مورد نیاز برای انجام این فرایند نیز مختلف است و با توجه به شیوه مهاجرت ممکن است نیاز به مدارک مختلفی داشته باشید.

اگر از طریق ثبت شرکت وارد خاک هلند شده باشید، برای تمدید اقامت باید مدارک عدم ارتکاب جرم، مدارک مربوط به فعالیت واقعی شرکت و پرداخت مالیات و همچنین مدارک مبنی بر حضور در حوزه شنگن به مدت حداقل ۶ ماه را به همراه داشته باشید.

در صورت داشتن این شرایط در نهایت می توانید اقامت خود را تمدید کرده و بعد از گذشت ۵ سال نیز اقامت دائم را بدست بیاورید. اگر از طریق ازدواج وارد خاک هلند شدید، لازم است تا به منظور تمدید اقامت ثابت کنید که ازدواج شما صوری نبوده و ازدواج شما با یک فرد هلندی کاملا واقعی است.

همان طور که مشاهده می کنید مدارک و شیوه تمدید اقامت با توجه به روش حضور شما در کشور هلند متغیر بوده و نمی توان مدارک خاصی را به شما اعلام کرد.

به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتماً با توجه به شیوه مهاجرت خود در رابطه با قوانین تمدید اقامت تحقیق کرده و اطلاعات کاملی را در این زمینه بدست بیاورید. کمک گرفتن از یک وکیل و فرد متخصص و خبره به شما کمک می کند تا با قوانین آشنا شده و دچار مشکل نشوید.

پناهندگی در هلند

یکی از روش هایی که افراد تلاش می کنند تا از این طریق به هلند مهاجرت کرده و اقامت خود را دریافت کنند، مهاجرت از طریق پناهندگی است.

 نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مهاجرت به کشور هلند از طریق پناهندگی یکی از دشوارترین و پر ریسک ترین روش ها به حساب می آید و در واقع پناهنده کسی است که از ترس شکنجه و خوف جان به دلایل مختلف مذهبی، سیاسی و… قصد بازگشت به کشورش را نداشته باشد.

در واقع فردی با چنین ویژگی می تواند اعلام درخواست پناهندگی به کشور هلند کند. نکته مهم این است که پس از پناهنده شدن به کشور هلند دیگر آن فرد نمی تواند به کشور خود برگردد.

به دلیل ریسک بالایی که انجام این فرآیند دارد، شرکت ها و موسسات حقوقی معتبر خدماتی را در این زمینه ارائه نمی دهند، چرا که همان طور که اشاره کردیم، پناهندگی یکی از پر ریسک و پر خطر در بین روش های مهاجرت به یک کشور است.

برای پناهندگی به هلند باید در ابتدا درخواست خود را به پلیس این کشور ارائه کرده و برای پناهنده شدن به این کشور ثبت نام کنید. پس از طی کردن چند مرحله که چند ماه طول می کشد، در نهایت پاسخ شما مبتنی بر امکان ورود و یا مخالفت به شما گفته می شود.

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما پس از پناهندگی به مدت ۵ سال زیر نظر حکومت خواهید بود و در صورتی که شرایط لازم را داشته باشید، دولت هلند اقامت دائم به شما می دهد.

از سوی دیگر اما اگر شرایط شما به نحوی باشد که امکان ارائه اقامت دائم به شما وجود نداشته باشد، شما باید کشور هلند را ترک کرده و به کشور دیگری بروید.

همان طور که مشاهده کردید مهاجرت و پناهندگی یکی از روش های پر ریسک است که نمی توان آینده دقیقی برای آن ترسیم کرد.

در کنار تمامی موارد گفته شده باید به این نکته دقت کنید که مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی ریسک بسیار زیادی دارد و طی کردن مراحل آن می تواند خیلی از افراد را با مشکلات روحی مواجه کند.

به همین دلیل به هیچ عنوان برای مهاجرت به کشور هلند از طریق پناهندگی اقدام نکنید و پناهنده شدن را به عنوان آخرین راه در نظر بگیرید. در واقع افرادی که هیچ راهی برای مهاجرت به کشور هلند ندارند باید در نهایت پناهنده شدن را انتخاب کنند و تمام سختی آن را نیز قبول در نظر بگیرند.

مزایا و معایب پناهندگی در هلند

یکی  از سوالات بسیار مهمی که توسط افرادی که قصد مهاجرت به کشور هلند از طریق پناهندگی را دارند پرسیده می شود این است که انجام این فرایند چه مزایا و معایبی دارد. در پاسخ به این سوال باید گفت که در وهله اول معایب پناهندگی کشور هلند بیشتر از مزایا آن است.

در واقع شما باید این مسئله را در نظر بگیرید که پناهنده شدن یک فرایند پر ریسک و پر خطر است و ممکن است که پس از طی کردن تمامی مراحل شما اجازه ورود به خاک آن کشور و زندگی کردن به عنوان یک فرد هلندی را به دست نیاورده و مجبور شوید تا به یک کشور دیگر رفته و عمر و وقت بسیار زیادی از شما در روش هدر می رود.

نکته دیگری که باید به آن دقت کنید این است که در صورتی که پناهنده شوید، دیگر امکان بازگشت به کشور برای شما وجود نخواهد داشت و در صورت انجام این کار با مشکلات مختلف قانونی مواجه می شوید.

مسئله دیگری که باید به آن دقت کنید این است که در صورت پناهنده شدن و در طی ۵ سالی که لازم است تا صبر کنید که در نهایت بتوانید اقامت دائم خود را در کشور هلند به دست بیاورید، ممکن است با مشکلات حقوقی مختلفی مواجه شوید، چرا که قوانین هلند ممکن است در بخش های مختلف با پناه جویان به شکل عادلانه برخورد نکند.

اگر بخواهیم در مورد مزایای پناهندگی به هلند صحبت کنیم باید گفت که از آن جایی که هلند یک کشور اروپایی است، قوانین و مقررات خاصی برای پناهندگان در آن وجود داشته و به نسبت سایر کشورها برخورد بهتر و قانون تری با پناه جویان در هلند وجود دارد.

براساس آمار های منتشر شده تنها درصد کمی از پناه جویان در هنگام مهاجرت به کشور هلند با مشکل مواجه شدند. در نتیجه می توان نتیجه گرفت که در برابر سایر کشورها پناهنده شدن به هلند چالش های کمتری برای پناه جویان به همراه خواهد داشت.

نباید این نکته را فراموش کرد که پناهندگی یکی از فرآیندهای خطرناک است، در نتیجه اگر هیچ روشی برای شما باقی نماند و هیچ راهی به جز ثبت درخواست پناهندگی نداشتید، سپس به سراغ این روش بروید و در صورت انتخاب آن ریسک این روش را قبول کنید.

خدمات کشور هلند در مقابل مهاجران

یکی از سوالاتی که ممکن است پرسیده شود این است که کشور هلند در مقابل مهاجران چه خدمات خاصی را ارائه می دهد؟

در پاسخ به این سوال گفت که هلند مطابق با قانون سازمان ملل با پناه جویان و مهاجران برخورد می کند و به همین دلیل نمی توان انتظار داشته باشید که امکانات و خدمات بیشتری به مهاجران از سوی کشور هلند اعطا شود.

 زمانی که شما مدت زمان های مشخص شده را طی کرده و تبدیل به شهروند هلند شوید، شما هلندی خواهید بود و هیچ تفاوتی با سایر مردم نخواهید داشت.

در نتیجه اگر قصد مهاجرت به کشور هلند را داریم، لازم است تا پس از ورود به خاک این کشور چند سالی را در برابر مشکلات و سختی ها تحمل کرده تا در نهایت بتوانید اقامت دائم این کشور را به دست بیاورید. پس از تبدیل شدن به شهروند هلند و دریافت اقامت این کشور می توانید با خیال آسوده در هلند زندگی کنید.

سفارت ایران در هلند

آدرس سفارت ایران در هلند Duinweg 20, 2585 JX, The Hague و تلفن سفارت نیز ۳۳۸۴۰۰۰ ۷۰ (۰) ۳۱+ است. ساعت کاری سفارت ایران در هلند روزهای دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ است.

شما می توانید خدمات کنسولی مختلفی را در سفارت ایران در هلند دریافت کنید. در نتیجه هر زمان که نیاز داشتید به سفارت ایران در هلند بروید.

سفارت هلند در ایران

سفارت هلند در ایران در شهر تهران، خیابان دیباجی شمالی غربی، خیابان ارغوان، شماره ۶۰ است. در صورتی که قصد مهاجرت به این کشور زیبا و خاص را دارید، لازم است تا به سفارت کشور هلند رفته و مراحل حقوقی مختلفی را طی کنید تا در نهایت بتوانید اجازه ورود به خاک خون هلند را بدست بیاورید.

هزینه مهاجرت به هلند

افرادی که قصد مهاجرت به کشور زیبای هلند را دارند، همواره این سوال را مطرح می کنند که برای مهاجرت به این کشور باید چقدر هزینه کنیم. در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه مهاجرت به کشور زیبای هلند با توجه به روش مهاجرت شما مختلف بوده و مقدار ثابتی ندارد.

 به طور مثال هزینه مهاجرت تحصیلی به کشور هلند با هزینه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کامل متفاوت است. همان طور که بیان کردیم برای مهاجرت کاری به هلند و سرمایه گذاری در این کشور لازم است مبلغ بسیار زیادی پرداخت کنید.

از سوی دیگر اگر قصد دارید تا با ازدواج وارد خاک هلند شده و اقامت دائمی این کشور را به دست بیاورید، نیازی به پرداخت هزینه آن چنانی نیست. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید تا مقدار هزینه مورد نیاز برای مهاجرت به کشور هلند را متوجه شوید، لازم است تا در وهله اول نوع مهاجرت خود به این کشور را انتخاب کرده و سپس در رابطه با هزینه آن تحقیق کنید.

مهاجرت ب هلند

خرید خانه در هلند

افراد پس از مهاجرت به هلند اقدام به خرید و یا اجاره خانه در کشور هلند می کنند. آن ها برای انجام این کار لازم است تا مبلغی را کنار گذاشته و سپس یک خانه در کشور هلند را خریداری کنند.

قیمت هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر های هلند بیش از ۴ هزار یورو بوده و قیمت هر متر مربع آپارتمان در خارج از مرکز شهر های هلند نیز بیش از ۳ هزار یورو است.

در حقیقت اگر قصد دارید تا یک خانه ۷۰ متری در مرکز یکی از شهرهای هلند خریداری کنید، لازم است تا ۲۸۰ هزار یورو پس انداز داشته باشید تا بتوانید خانه مورد نظر خود را در کشور هلند خریداری کنید.

البته باید به این نکته توجه کرد که دولت امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با پرداخت اقساط به خانه مورد نظر خود برسید.

شرایط اجاره خانه در هلند

اگر بخواهیم در رابطه با شرایط اجاره خانه در هلند صحبت کنیم باید گفت که افراد خارجی در صورتی که اجازه اقامت در کشور هلند را داشته باشند، به راحتی و بدون مشکل می توانند در این کشور اقدام به اجاره خانه کنند.

 اقتصاد کشور هلند در سال های اخیر رشد بسیار زیادی کرده و بازار مسکن در این کشور نیز شرایط بسیار خوبی دارد و افراد می توانند با هزینه های مقبولی اقدام به اجاره خانه در کشور هلند کنند.

به عنوان مثال هزینه اجاره خانه در هلند و در شهر آمستردام که به عنوان گران ترین شهر این کشور شناخته می شود ۱۶۰۰ یورو در ماه برای یک آپارتمان یک خوابه است. در البته شما می توانید در شهرهای دیگر کشور هلند با مبلغ های زیر ۱۰۰۰ یورو نیز اقدام به اجاره خانه و آپارتمان کنید.

به هر میزانی که متراژ خانه بالاتر بوده و به مرکز شهر نزدیک تر باشد، به همان اندازه مجبور خواهید شد تا مبلغ بیشتری برای اجاره خانه پرداخت کنید.

راحت ترین روش مهاجرت به هلند

یکی از سوالات پر تکرار این است که راحت ترین روش مهاجرت به هلند چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که با توجه به شرایط شما ممکن است هر یک از روش های گفته شده به عنوان بهترین و راحت ترین روش شناخته شود.

به عنوان مثال اگر شما سطح علمی بالایی دارید، پیشنهاد ما این است که سریعاً اقدام به مهاجرت تحصیلی به هلند کنید و یا اگر فرد متخصصی هستید، می توانید اقدام به دریافت ویزای کاری کرده و از این طریق وارد خاک هلند شوید.

همان طور که مشاهده می کنید هر یک از افراد با توجه به شرایط خود می توانند به روش های مختلفی به هلند مهاجرت کنند و در واقع نمی توان روش خاصی را به عنوان راحت ترین مسیر برای مهاجرت به هلند در نظر گرفت.

سوالات متداول:

آیا مهاجرت به هلند از طریق توریستی راحت است؟

بله، شما برای بازدید از اقوام و یا گردش و تفریح میتوانید با ارائه تمکن مالی مناسب، ویزای نوع C را دریافت کنید که مدت زمان آن حداکثر ۳ ماه میباشد.

برای مهاجرت تحصیلی هلند کشور مناسبی است؟

بله، زیرا دانشگاه های بسیار خوب با رنکینگ بالایی دارد و همچنین پذیرش نسبتا راحتی برای دانشجویان بین المللی دارد.

کم هزینه ترین و مناسب ترین روش برای مهاجرت به هلند چیست؟

یکی از بهترین و مناسب ترین روش های مهاجرت دریافت جاب آفر و پس از آن تحصیل در کشور هلند میباشد.

آیا کشور هلند از لحاظ سرزندگی و شادابی برای مهاجرت مناسب است؟

بله، در کشور هلند جنب و جوش و سرزندگی بسیار زیاد است، مردم این کشور خونگرم و شاد هستند و از هر فرصتی برای برگزاری جشن و پایکوبی استفاده میکنند.

رویای مهاجرت را به واقعیت تبدیل کن

فقط کافیه اطلاعات تماس و شرایط خودتون رو برای ما بنویسید تا توسط بهترین مشاوران مهاجرتی راهنمایی شوید

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «مهاجرت به هلند»

  1. سلام ، میخواستم بدونم لایف استایل هلند چطور هست
    آدماش ، فرهنگش و شرایط تحصیل و کار
    چون شنیدم نژاد پرست هستند راسته ؟

    1. سلام ، نژاد پرستی در هلند وجود ندارند چون این رفتار جرم محسوب میشه
      لایف استایلی کامل مشابه به الباقی اروپا و از لحاظ فرهنگی جایگاه بسیار بالایی دارند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا